آیا ارز دیجیتال می‌تواند به عنوان مهریه تعیین شود؟ ارزیابی تکمیلی آزمون استخدام معلم ۲میلیون تومان هزینه دارد ناشتا برای کبد چرب چی بخوریم؟ | در وعده صبحانه این ادویه پرطرفدار را مصرف کنید خشمگین نشوید؛ واقعا سکته می‌کنید! تعداد کشته‌های سیل و طوفان در برزیل به ۸۳ تن رسید (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) زلزله دیباج در استان سمنان را لرزاند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) از کمک دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد تا معمای ترک تحصیل دانشجویان دکترا ! اتصالی برق پشت‌بام، منزل مسکونی را به آتش کشید + تصویر حادثه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افشاگری یک رسانه علیه قلیان اکسیژن| طرح مطالعاتی یامنفعت‌طلبی وبازی باسلامت جوانان؟ افشای راز قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش ماجرای استفاده بلاگر اینستاگرامی از آمبولانس در شیراز چه بود؟ پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدور هشدار سطح زرد در استان اعترافات تکان دهنده جوانی که مادر خود را به قتل رساند (۱۷ اردیبهشت) قصاص ۲ قاتل و فرصت دوباره زندگی برای سومین نفر کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده
سرخط خبرها

زلزله نسبتا شدید مشهد را لرزاند + جزئیات (۲۴ مهر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۸۹۱۲۸
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
  • ۲
زلزله نسبتا شدید مشهد را لرزاند + جزئیات (۲۴ مهر ۱۴۰۲)
زلزله‌ای به بزرگی ۳/۷ ریشتر بین خرو و نیشابور به وقوع پیوست که این زمین لرزه در مشهد هم احساس شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ لحظاتی پیش زمین لرزه‌ای نسبتاً شدید مشهد را لرزاند.

مدیر کل بحران استانداری خراسان رضوی گفت: زلزله به بزرگی ۳/۷ ریشتر بین خرو و نیشابور به وقوع پیوست که این زمین لرزه در مشهد هم احساس شد.

زلزله نسبتا شدید مشهد را لرزاند (۲۴ مهر ۱۴۰۲)

محسن نجات اظهار کرد: زلزله به بزرگی ۳/۷ ریشتر در ساعت ۱۲:۶ دقیقه  بین خرو و نیشابور به وقوع پیوست که این زمین لرزه در مشهد هم احساس شد.

وی افزود: کانون زلزله تا نیشابور، ۱۵ کیلومتر و تا خرو۲۳ کیلومتر فاصله داشته است و هم اینک ۵ تیم ارزیاب مدیریت بحران به محل اعزام شدند. خوشبختانه تاکنون هیچ خسارتی گزارش نشده است.

زلزله نسبتا شدید مشهد را لرزاند (۲۴ مهر ۱۴۰۲)

آماده باش دستگاه های امدادی در نیشابور

فرماندار نیشابور گفت: دستگاههای امدادی با توجه به وقوع زلزله در خرو ، به حالت آماده‌باش درآمدند.

مهدی دونده در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: این زمین لرزه در نزدیکی خرو به وقوع پیوسته است هنوز خسارتی از این زمین لرزه گزارش نشده و در حال بررسی شرایط هستیم.

وی افزود: دستگاه های امدادی نیز به حالت آماده باش درآمدند تا در صورت نیاز به سرعت اعزام شوند تیم های ارزیاب در حال بررسی موضوع هستند و نتایج ارزیابی اطلاع رسانی خواهد شد.

افغانستان هم لرزید

به فاصله کمی پس از زلزله نیشابور، ۲ زلزله نیز منطقه زنده جان ولایت هرات در افغانستان را لرزاند.

گزارش سایت لرزه نگاری دانشگاه تهران حاکی از آن است که دو زلزله ۳.۸ و ۲.۸ ریشتری در هرات افغانستان به وقوع پیوسته است. این زمین لرزه‌ها به ترتیب در ساعت ۱۲:۱۱ و ۱۲:۳۰ بعد از ظهر امروز (۲۴ مهر) به وقوع پیوسته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
0
0
من مدرسه بودم داشتم میرفتم دسشویی بعد یهو زلزله اومد فرار کردم تو حیاط?
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
0
0
این زلزله ها کار خود ایران نه فکر کنیم موشک دارن می دن که این همه زلزله داره میاد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->